HVORDAN LOGGER DU INN HER?
For å kunne logge deg inn på denne siden må du ha opprettet et medlemskap hos en av våre samarbeidspartnere på forhånd i form av personlig oppmøte med godkjent legitimasjon.
HVORDAN IDENTIFISERER DU DEG HER?
Første gangen du logger inn med ditt medlemskort må du identifisere deg med BankID samtidig som du logger inn med ditt medlemskort og pinkode.
HVORDAN FYLLER DU PÅ SPILLEKONTOEN DIN?
For å kunne spille trenger du ha tilgjengelig kreditt på spillekontoen din. Dette kan gjøres lokalt på den bingoen du opprettet medlemskap på, eller inne på Norskbingo.no med visa eller vipps.
HVORDAN TAR DU UT AV SPILLEKONTOEN DIN?
For å kunne ta penger ut av spillekontoen din må du henvende deg lokalt hos den bingoen du opprettet spillekontoen din på.
SPILLEREGLER
- Man kan kun delta i spill som foregår samtidig på din lokale bingohall.
- Det spilles ulike spill samtidig, men man har kun mulighet for å delta på en av spillene til enhver tid.
- Det er kun mulig å kjøpe inntil 30 bonger per spill.
- Spilleplan kan ses på spillsiden.
- Alle kjøp kan angres inntil spillet har startet.
- Gevinster betales ut etter at spillet er ferdig.
- Spill som blir avbrutt gir innsatsen tilbake.
- Forhåndkjøp av bonger kan bare gjøres samme dag de skal brukes.
- Alle trekninger blir foretatt på en server, der ligger også alle kjøpte bonger som er med i spillet. Dårlig nett, dårlig dekning, forsinkelser eller hardwareproblemer som skaper problemer ute hos kunden gir ingen rett til erstatning, da betalte bonger fortsatt vil være med i trekningen.
- Forsøk på svindel vil bli politianmeldt.
BLOKKERE DEG FOR SPILL
Du kan når som helst blokkere deg selv ute for spill på vår nettside. Hvis du tar dette valget vil du være blokkert for 1 år.
KONTAKT
Dersom du har spørsmål, trenger hjelp eller har noen klager. Kontakt oss på: kundeservice per epost: kundeservice@norskbingo.no
Kundeservice per telefon: 90270493